dag 3, saker du inte vet om mej.

oj, här är det olika, vissa vet nästan mer om mej själv än vad jag gör.. riktigt svårt att komma på.

ag är alltid blyg när jag träffar nya människor, säger nästan ingenting. varför? jo för att jag är så rädd att dom jag träffar ska tycka illa om mej, eller ja, inte gilla mej helt enkelt.
jagnär alltid livrädd att folk ska tycka jag är konstig om ja bara pratar.
men saken är den att dom jag känner bra, vet att ja inte alls är blyg! då kan jag göra nästan vad som helst, tror ingen i min klass skulle säga att jag va ett dugg blyg!

de finns personer jag själv stör mej lite på, men jag är en sån som inte kan va dum med flit mot någon! jag vill alltid va jättasnäll mot alla, annars känns de som dom inte tycker om mej, okej, de finns säkert massor som inte gillar mej men jag vet inte om det och märker de inte och för mej är de huvudsaken!

jag vill inte skriva ett långt brev så dedär fick bli ett åar saker du inte vet om mej.

godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0