dag 4, en låt med många minnen.

här har vi en låt med många minnen, när jag hör den tänker jag på min fina flizan. min fina hund som var blind på ena ögat, nästan döv, men ändå världens bästa hund.

men tyvärr, tror det var dagen innan min födelsedag i år, var vi tvungen att ta bort henne. hon hade typ "cancer" i hela kroppen, och för hennes skull tog vi bort henne.
börjar typ gråta när jag tänker på henne, saknat henne så otrooligt mycket!

en sak som jag själv inte kommer ihåg är att när jag var 1 år låg jag alltid och sov på golvet med en filt, då kom hon alltid och la sej bredvid mej och sov.

min älskade flizan, universums finaste hund
jag saknar dej så otroligt, men hoppas att du har det bra, älskar dej.


http://open.spotify.com/track/740wdbhP5IHh2nB5mdtGbj
talkin to the moon - bruno mars



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0