christmas time

23 december, ja känns helt sjukt att de är julafton imorrn, visst har jag julstämning men de känns lite som det är typ 8 december eller nåt sånt..
de är så typiskt att jag bli typ sjuk precis innan jul, förra året fick jag vattkoppor ;)
nu hostar jag och är täppt i näsan, men jag överlever.
 
idag har jag kört en massa skoter på isen, säkert en meter pudersnö över skithal och blank is. fick damp imorse när maja hade tagit laddaren så min ipad bara hade 11 procent, då fick jag en julklapp, laddare till den så då blev jag glad igen. :)
 
nu kollar jag på stockholm horse show på tvn som vi va på jag maja och pappa för några veckor sen. kanske ser oss där ;)
 
ska försöka skriva imorgon on självaste christmas dag, hejdå!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0