jobbig natt

 
jag ogillar sj... inatt skulle vi ta ett helt vanligt nattåg hem, men de blev det verkligen inte.
först tog vi dedär nattåget till sundsvall, dit kom vi ungefär 02:30, sen där skulle vi hoppa på en buss istället, och åka till torpshammar.
torpshammar ligger ett par timmar från östersund, så då skulle vi hoppa på ett vanligt tåg där, med vanliga sittplatser. så därifrån åkte vi tåg till östersund.
tror ni de blev mycket sömn den natten?! svar nej..
 
men duktig som man är gick jag på skolan idag ändå, även om jag var såååå sjukt nära att bara somna på alla lektioner. menmen, på slutet hade jag riktigt ont i huvet oxå, och de har jag fortfarande.
tog en huvudvärkstablett men det hjälpte inte så mycket. så på dansen sitter jag bara och kollar på.
 
någon som har orkat läsa? det var ju inte jättemycket att läsa fast jag själv orkar nästan aldrig läsa ett helt sånthär inlägg..
 
julkalendern är iallafall bra! någon av er som kollar på den? vad tycker ni om den? ;)
jag kommer aldrig sluta kolla på julkaldern, just sayin
 
bild från globen horse show i söndags


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0