anything could happen

kollar på xfactor och packar, nu blev det en paus med nyheter och sånt så då passar jag på att blogga, hehe.
taggar vakna astidigt imorrn för att ta tåget som går 07:50, kommer fram till stockholm runt halv 1 hoppas jag, sen går flyget till Paris, vet inte riktigt när!
Åh, jag vet inte vad mer jag ska packa, kommer inte på nånting. känns som jag kommer glömma nånting jätteviktigt, men jag försöker ta med mig allt jag behöver :)
 
LÄNGTAR SÖNDER TILLS PÅ TISDAG DÅ JAG OCH PAPPA SKA KOLLA PÅ PSG, ZLATAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN <33333333333
 
jag lär ju inte orka skriva nånting imorrn bitti när jag vaknar, men vi ska ta med oss en data så nån gång kommer jag blogga!
 
 
kände för att slänga in en gammal bild bara, :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0