sjuk, typ..

gick till dansen efter skolan, frös som satan och va trött som satan.
hade tjocktröja på mig när jag dansade & frös ändå, sen orkade jag inte göra stegen och försökte knappt lära mig det nya, wendla märkte att jag inte va riktigt 100% så hon tyckte jag skulle åka hem och vila.

jo de gjorde jag, hon trodde jag va påväg och få feber och de kändes verkligen så, tog inte tempen förrän för typ 10 minuter sen och då hade jag ingen feber så vi får se imorgon bitti!

har vart sur hela dagen, matskiten på skolan va droppen.
skulle få bröd då (special eftersom jag är gluten) så fick jag stå och vänta i en kvart innan jag fick mitt bröd och då skulle gubben ha värmt brödet i micron men NejNEj, de va fruset.
BAD DAY

försöker få lite sömn, godnatt!



Kommentarer
Ebbba

Hahah

2012-10-27 @ 22:03:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0