snickerskakorrrr

vaknade först 12.15 ungefär.
 
sen var med min gamla bästavän jennifer, vi var som siamesiska tvillingar från vi var 1 ½ år gamla tills 4an, helt oskiljbara.
men sen bytta jag till prolympia och då har vi inte vart med varann en enda gång sen dess, de va superkul, vi hade massor att prata om!
 
vi bakade snickerskakor, hur goda som helst!
 
jag har plockat ihop lite kläder från golvet, räknas det som städa? :s
kanske, kanske inte, kan ändå försöka städa riktigt nån dag och bädda och sånt, men de får bli en annan dag!
 
jag har vart helt ensam i huset (med hundarna då) sen klockan 20.00, mamma och pappa drog på föräldrarfest med fotbollen och maja drog på nån halloweenfest, party people! ;)
men jag har väl klarat mig ändå, musiken och godiset har hjälpt mig.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0