dag 11, min(a) bästa vän(ner)


jag har många bästa vänner.
karolina widegren.
min fina knasiga konstiga snygga snälla dumma bästa kompis, som dessutom fyller år imorrn, då kan ja äntligen kalla dej fjortis! ;) älskar dej!
 
wilma söderholm.
min fina bästavän som jag kan prata om allt mellan himmel och jord med, du är bäst i alla lägen! älskar dej!
 

linn nordlund.
du är ju redan min fjortis du! annars är du klumpig som satan, fin som satan, och allt & lite till, vi är inte med varann så ofta nu, saknar och älskar dej!
 
jag har många fler som sofia, tova, gabbe, jessica, agnes, julia, embla ni är oxå bäst men kan inte göra er just nu, älskar er! :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0