dag 7, dåliga vanor.

oj, här har vi, vågar jag berätta? haha jorå klart ni ska få höra ;)

1. jag river av mina naglar, om de blir ett liiitet upprivet sak på nån nagel river jag bort det direkt, jag biter NÄSTAN aldrig, ibland händer de oxå men oftast river jag bort det så halva nageln försvinner..
men nu på slutet har jag klarat mej ganska länge utan att riva, jag har försökt sluta i flera år.

2. samma sak som rivningen, jag har försökt sluta i evigheter.
med att knäcka fingrarna, de värsta är att det inte bara är fingrarna, även fingertopparna, handlederna, armbågarna, knäna, fottlederna, nacken, tårna, ibland kan de hända att jag knäcker höften oxå.
verkligen en riktigt dålig vana, vill så gärna sluta men de går bara inte!

3. godis, jag är för beroende av godis, choklad mest.
känns som jag måste köpa nånting varje dag, bara när jag går förbi en matäffar.. försöker oxå sluta äta godis så ofta och bara typ en-två gånger i veckan till att börja med.

har säkert nån mer dålig vana men jag kan inte komma på just nu..

kortnagel,knäck&godis, dåliga bilder men



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0