önsjön-låångt inlägg

hej på er!

har nyss kommit hem från alla 6:ornas lilla tältning i önsjön!
vi samlades på skolan igår klockan 9 sen cyklade vi till önsjön då, 1,1 mil.
sen var dagen faktiskt väldigt kul!
vi spelade fotboll, käka massa godis, myste i tältet, grilla mashmallows, JAG badade i sjön fast ingen annan i mitt tält eller nån ja va med där badade..
eller ja, jag blev puttad i när jag hade stått ett tag och funderat, sen hoppade jag i en extra gång :)

sen sov vi, jag jessica julia agnes & embla i emblas 6-mannatält, hade största tältet vi ;D

dagen efter vaknade vi 06.20 av att alfred den störda ungen kom och skakade vårt tält och skrek : VAAAKNAA VAAAKNAAAAAA!

sen packa vi skiten och cykla hem till skolan och nu är jag hemma, dötrött.

julia har tagit massa bilder så jag kanske lägger upp dom sen om jag får tag på några :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0