basket

ja igår va tävlingsdansgruppen och dansade på basketen, jag va inte med för jag va lite sjuk och min och wilmas tävlingsdans va inte klar.
de kändes nästan bra att jag inte va med, såg lite rörigt ut, även om de gör de på tävlingar oxå och sånt men jag är inte van, har nyss börjat ;)

nu har jag fått 90 pissnäringsdrycker (dietistjävelns fel) , måste ta dom ibland som typ "mellanmål" för att få i mig den näring jag behöver och sånt.. DOM SMAKAR SOM PISS, SPYA, BLÄ, HUNDMAT, OCH SÅNT DÄR LUKTAR. fast jag har bara tagit en med äppelsmak (DEN VA SÅ JÄVLA ÄCKLIG SÅ JA TRODDE JA SKULLE BEHÖVA GÅ OCH SPY) och en med chokladsmak, chokladen va väl helt ok, men ändå inte god..alls..

men de ända positiva med dom är att jag får en 5a för varje jag dricker, så när jag har druckit alla 90 är ja 450kr rikare, woho, hejdå.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0